Матвєєва Наталя Іванівна
Проблема, над якою працює вчитель: "Впровадження інноваційних технологій та ІКТ у початковій школі"
Терміни роботи над проблемою: 5 - 6 років
Мета:
§ вміти застосовувати сучасні
технології навчання й виховання;
§ забезпечити подальше становлення особистості учня, умови для його
самореалізації та розкриття індивідуальних здібностей;
§ приділяти серйозну увагу інтелектуальному, моральному і фізичному розвитку
учня;
§ формувати у школярів науковий світогляд, розуміння людської свідомості й
моралі, озброювати їх знаннями закономірностей розвитку природи і суспільства.
Завдання:
§ віднайти всі доступні джерела
інформації стосовно означеної проблеми;
§ впроваджувати інноваційні технології в практичну роботу;
§ проводити самоаналіз і самооцінку власних уроків;
§ публікації матеріалів у фахових виданнях.
Кваліфікаційна категорія:
7 квітня 2017 року – підтвердження спеціаліст вищої категорії
12.01.2020 «Впровадження інновацій в школах» 60 годин
13.01.2020 «Медіаграмотність для освітян» 60 годин
13.01.2020 «Критичне мислення для освітян» 30 годин
27.03.2020 Електронний сертифікат партнерського курсу
«Онлайн-сервіси для вчителів» «Оглядовий освітній серіал «Карантин:
онлайн-сервіси для вчителів» на Національній онлайн-платформі з цифрової
грамотності. 3 години
02.04.2020
Електронний сертифікат курсу «Цифрові навички для вчителів» та успішно
здала фінальне тестування на Національній онлайн-платформі з цифрової
грамотності. 6 годин
08.04.2020 Сертифікат онлайн-курсу «Заклади освіти в
умовах епідемії». 6 годин
26-27.03.2020 Свідоцтво про підвищення кваліфікації для категорії Інформатики та вчителів початкових класів, що викладають інформатику за темою «Розробка ігор в середовищі програмування Scratch». Донецький ІППО 12 годин
23-24.03.2020 Свідоцтво про підвищення кваліфікації «Методика вивчення інокультурних художніх творів у курсі «Літературного читання»» Донецький ІППО 12 годин
04.05.2020 Сертифікат курсу «Коли навчання стає цікавим: методи та прийоми упровадження курсу «Я досліджую світ»» 2 години
ВЕБІНАРИ:
Немає коментарів:
Дописати коментар